blog rowerowy

avatar piotrekswidnica
Świdnica

b'Twin Sport 1 Andy 1952 km

Wykres roczny blog rowerowy piotrekswidnica.bikestats.pl

Świdnica - Broumov (Czechy)

Czwartek, 24 czerwca 2010 | dodano: 31.08.2010
24 Czerwca wybrałem się na wycieczkę rowerową do Czech.
Wyruszyłem ze Świdnicy o godzinie 10:00 , w Wałbrzychu byłem już przed 11:00, gdzie uzupełniłem swój zasób kalorii na dalszą podróż :).
Wyprawa nie miała imponującego tempa, ze względu na mojego towarzysza i większą chęć czerpania przyjemności z otaczających nas podczas jazdy widoków ;)
Była to jazda rekreacyjna, wyłącznie dla przyjemności i stąd też słuchawki na uszach:)
Po dwóch i pół godziny jazdy przekroczyłem granicę Czech:

Pogoda była idealna na rower. Częściowo było pochmurno, ale deszcz na szczęście nie zagroził.

Jeździło się bardzo przyjemnie, Czeskie krajobrazy naprawdę mi zaimponowały:

Miejscami były też bardzo strome i męczące podjazdy:

Po dobrych, czeskich drogach jeździło się naprawdę przyjemnie!:

Do domu wróciłem około godziny 16:00. Uważam, że podróż była bardzo udana. Był to mój drugi wyjazd rowerem do Czech. Wszystkich mieszkającym w okolicy Świdnicy również poleciłbym taką trasę!
Komentarze mile widziane:) Dziękuję.
Rower:b'Twin Sport 1 Andy Dane wycieczki: 112.00 km (3.00 km teren), czas: 05:30 h, avg:20.36 km/h, prędkość maks: 63.00 km/h
Temperatura:28.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 3710 (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(1)

K o m e n t a r z e
Fajna trasa, znana mi doskonale ale zawsze jechałem odwrotnie.W Czechach i drogi są lepsze i kierowcy.Fajnie, że zauważyłeś, że liczy się nie tylko tempo jazdy i ilość przejechanych kilometrów ale też piękno miejsc, przez które się przejeżdża.Pozdrawiam
pioter50
- 12:28 niedziela, 5 września 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejz